من سرفصل های زیر را برای زبان های برنامه نویسی مذکور تدریس می کنم. هزینه هر جلسه 1 ساعت تدریس خصوصی برای یک نفر برابر 200 هزار تومان و برای دو نفر، هر نفر 150 هزار تومان و برای 3 نفر، هر نفر 100 هزار تومان می باشد. در صورت تمایل جهت رزرو کلاس، می توانید با شماره 09124908372، تماس بگیرید.


زبان برنامه نویسی پایتون، به جرات محبوب ترین زبان برنامه نویسی دهه اخیر می باشد. سینتکس ساده این زبان و فهم راحت آن برای یادگیرنده، به همراه کتابخانه های فروانی که برای آن توسعه داده شده است، باعث گردیده که افراد زیادی در سراسر دنیا به برنامه نویسی علاقه مند گردند و این زبان در میان افرادی که تخصص آن ها مهندسی کامپیوتر نیست، محبوبیت فراوانی دارد. خلاف این امر زمانی اتفاق می افتاد که در دهه های پیشتر، خیلی از علاقه مندان به برنامه نویسی، به علت پیچدگی های ناخواسته زبان های خانوده C (یعنی سی، سی پلاس پلاس و جاوا)، از برنامه نویسی رویگردان می شدند. کتابخانه های معروف مهندسی و شبیه سازی پایتون (یعنی NumPy، Matplotlib و ScipPy)، در میان مهندسان و غیر مهندسان و کاربران علم داده و اقتصاد و ...، از محبوبیت بالایی برخوردار است. به زودی دوره آموزشی مرتبط با این کتابخانه ها، در این وبسایت ارائه خواهد گردید.

پیش نمایش رایگان دوره آموزشی پایتون مقدماتی

از طریق این لینک ، می توانید دوره کامل پایتون مقدماتی را خریداری نمائید.

دوره مقدماتی سی پلاس پلاس (++C)

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای درباره زبان های برنامه نویسی و سی پلاس پلاس (++C)

درس 1

2

ساختمان داده و دستورات ورودی و خروجی در سی پلاس پلاس (++C)

درس 2

3

دستورات شرطی در سی پلاس پلاس (++C)

درس 3

4

ساختارهای کنترلی و حلقه ها در سی پلاس پلاس (++C)

درس 4

5

توابع در سی پلاس پلاس (++C)

درس 5

6

آرایه ها در سی پلاس پلاس (++C)

درس 6

7

اشاره گرها در سی پلاس پلاس (++C)

درس 7

8

رشته ها در سی پلاس پلاس (++C)

درس 8

9

داده های شمارشی، استراکچر و یونیون در سی پلاس پلاس (++C)

درس 9

10

کار کردن با فایل ها در سی پلاس پلاس (++C)

درس 10

11

برخی از مثال های عملی برنامه نویسی سی پلاس پلاس (++C)

درس 11

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 20 ساعت







دوره پیشرفته سی پلاس پلاس (++C)
برنامه نویسی شیء گرا در سی پلاس پلاس (++C)

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای در ارتباط با برنامه نویسی شیء گرا

درس 1

2

کلاس ها و اشیاء

درس 2

3

اعضای ثابت و استاتیک / توابع و کلاس های دوست

درس 3

4

اشاره گر

درس 4

5

وراثت

درس 5

6

چندریختی / توابع مجازی

درس 6

7

سربارگزاری عملگرها

درس 7

8

قالب ها

درس 8

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 16 ساعت







طراحی رابط کاربری گرافیکی (GUI)
به وسیله سی پلاس پلاس کیوتی (C++ Qt)

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای بر رابط کاربری گرافیکی (GUI) و کیوتی (Qt)

درس 1

2

ایجاد دیالوگ ها

درس 2

3

ایجاد پنجره های اصلی

درس 3

4

پیاده سازی عملکردهای اپلیکیشن

درس 4

5

ایجاد ویجت های سفارشی

درس 5

6

مدیریت نمایه (Layout)

درس 6

7

پردازش رویدادها

درس 7

8

گرافیک های دو بعدی

درس 8

9

کشیدن و رها کردن (درگ و دراپ)

درس 9

10

کلاس های نمایش آیتم

درس 10

11

کلاس های در برگیرنده

درس 11

12

ورودی / خروجی

درس 12

13

پایگاه های داده

درس 13

14

برنامه نویسی چند نخی

درس 14

15

کار با شبکه

درس 15

16

ایکس ام ال (XML)

درس 16

17

ایجاد کمک آنلاین

درس 17

18

جهانی سازی

درس 18

19

نما و دید سفارشی شده

درس 19

20

گرافیک های سه بعدی

درس 20

21

ایجاد پلاگین ها

درس 21

22

اسکریپت نویسی اپلیکیشن

درس 22

23

ویژگی های خاص پلتفرم

درس 23

24

برنامه نویسی جاسازی شده (Embedded)

درس 24

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 15 ساعت







موضوعات پیشرفته در ارتباط با سی پلاس پلاس (++C)
(پردازش تصویر به وسیله OpenCV)

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای در ارتباط با OpenCV

درس 1

2

کار کردن با تصاویر

درس 2

3

فیلتر کردن تصاویر

درس 3

4

هیستوگرام

درس 4

5

تبدیل کردن تصاویر

درس 5

6

استخراج لبه ها و کانتورها

درس 6

7

پردازش دنباله های ویدئویی

درس 7

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 12 ساعت














دوره مقدماتی #C

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدماتی درباره زبان های برنامه نویسی و #C

درس 1

2

متغیرها و ساختمان داده در #C

درس 2

3

عبارات شرطی، حلقه ها و توابع در #C (اپلیکیشن کنسول)

درس 3

4

کار با ویندوز فرم و کنترل های موجود در آن

درس 4

5

کار کردن با فایل ها در #C

درس 5

6

کار کردن با پایگاه های داده (تکنولوژی ADO.NET)

درس 6

7

پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات در #C

درس 7

8

گرافیک در #C

درس 8

9

اولین اپلیکیشن ویندوز با #C: ساخت یک ماشین حساب

درس 9

10

دومین اپلیکیشن ویندوز با #C: ساخت یک ویرایشگر متن مانند Notepad

درس 10

11

سومین اپلیکیشن ویندوز با #C: ساخت یک دفترچه تلفن

درس 11

زمان تخمینی مورد نیاز برای این درس: 20 ساعت








دوره پیشرفته #C
(برنامه نویسی شیء گرا در #C)

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای بر برنامه نویسی شیء گرا (OOP)

درس 1

2

کلاس ها و اشیاء

درس 2

3

انواع سطوح دسترسی

درس 3

4

کپسوله سازی در #C

درس 4

5

وراثت در #C

درس 5

6

اینترفیس در #C

درس 6

7

چندریختی در #C

درس 7

8

کلاس های انتزاعی در #C

درس 8

زمان تخمینی مورد نیاز برای این درس: 15 ساعت








موضوعات پیشرفته در #C

شماره

عنوان

فایل pdf

زمان تخمینی لازم

1

ساخت رابط های کاربری زیبا توسط WPF در #C

WPF

6 ساعت

2

برنامه نویسی سه لایه با #C

3-Layer

5 ساعت

3

رمزنگاری در فریمورک .NET

Crypt

7 ساعت

4

گزارش گیری در #C توسط استیمول سافت و کریستال ریپورت

Stimul

3 ساعت








کار کردن با پایگاه های داده در #C

شماره

عنوان

فایل pdf

زمان تخمینی لازم

1

کار کردن با پایگاه داده اکسس در #C

Access

4 ساعت

2

کار با تکنولوژی پایگاه داده Entity Framework در #C

Entity

12 ساعت

3

کار کردن با "LINQ to SQL" در #C

LINQ

3 ساعت

4

کار کردن با پایگاه داده SQLite در #C

SQLite

3 ساعت








طراحی و توسعه وب توسط فریمورک NET.

شماره

عنوان

فایل pdf

زمان تخمینی لازم

1

طراحی و توسعه وب با تکنولوژی "ASP.NET Web Forms"

WebForms

10 ساعت

2

طراحی و توسعه وب با تکنولوژی "ASP.NET MVC"

MVC

12 ساعت














دوره کامل جاوا (شامل برنامه نویسی شیء گرا)

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

آشنایی با جاوا

درس 1

2

مفاهیم اولیه زبان جاوا

درس 2

3

رشته، آرایه و چند داستان دیگر

درس 3

4

برنامه نویسی شیءگرا

درس 4

5

اشیاء در جاوا

درس 5

6

تولد و مرگ اشیاء

درس 6

7

امکانات شیءگرا در جاوا

درس 7

8

چند داستان کوتاه درباره امکانات جاوا

درس 8

9

مهارت های برنامه نويسی

درس 9

10

وراثت

درس 10

11

چندریختی

درس 11

12

واسط

درس 12

13

مدیریت خطا و استثنا و آزمون واحد در جاوا

درس 13

14

ظرف ها و ساختمان های داده

درس 14

15

انواع داده عام

درس 15

16

فایل و ورودی/خروجی در جاوا

درس 16

17

برنامه نویسی چندنخی

درس 17

18

مفاهیم پیشرفته در برنامه های همروند

درس 18

19

بازتاب

درس 19

20

امکانات جدید جاوا در نسخه 8

درس 20

زمان تخمینی لازم برای این دوره: 25 الی 30 ساعت







طراحی رابط کاربری با فریمورک JavaFX

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

گسترش اپلیکیشن با Open JDK 7 برای Mac OS X

درس 1

2

یک RPC با کنترل های JavaFX 2

درس 2

3

تسلط بر مهارت های توسعه جاوا

درس 3

4

ایجاد کنترل های سفارشی JavaFX توسط خود شما

درس 4

5

GroovyFX: به روز کردن JavaFX

درس 5

6

e fx clipse: ابزارهای Eclipse و runtime برای JavaFX

درس 6

7

کلاینتی که قوانین را تعیین می کند

درس 7

8

ورودی ها و خروجی های متن برای JavaFX - جزئیات گرافیکی

درس 8

9

طرح بندی و استایل دهی در عمق به وسیله "JavaFX Scene Builder"

درس 9

10

سیستم رویداد JavaFX

درس 10

11

مروری بر "JavaFX Scene Builder"

درس 11

12

ایجاد حالت برای تولید رابط کاربری دسکتاپ تماسی قوی

درس 12

13

توسعه جاوا در Mac OS X

درس 13

14

JavaFX: یک پلتفرم عالی برای ارائه اطلاعات

درس 14

15

پردازش صدا و تصویر در JavaFX

درس 15

16

JavaFx برای کسب و کار: پایش یک ترمینال حامل

درس 16

17

مهاجرت از اپلیکیشن های Swing به اپلیکیشن های JavaFX 2

درس 17

18

نکات و ترفندهای گرافیکی JavaFX

درس 18

19

رندر کردن در JavaFX به وسیله ویژگی های جدید بوم

درس 19

20

ساخت اپلیکیشن های iPad در جاوا با Vaadin

درس 20

21

ساخت اپلیکیشن های موبایل HTML5 با خدمات ابری

درس 21

22

چارت های سفارشی

درس 22

23

ملاقات با تیم AWT Java 2D و Swing

درس 23

24

اختلاط های JavaFX

درس 24

25

تست JavaFX: ابزارها، تکنیک ها و بهترین تمرین ها

درس 25

26

شبیه سازی محیط رانتایم JVM به وسیله JavaFX

درس 26

27

درس های آموخته از نوشتن یک pdf در JavaFX Converter برای NetBeans

درس 27

28

جا به جایی به سمت کلاینت: JavaFX و HTML5

درس 28

29

تست HTML5 در همه مرورگرها در جاوا

درس 29

30

ساخت اپلیکیشن های کاربردی با JavaFX 2

درس 30

31

توسعه یک اپلیکیشن دسکتاپ حرفه ای به وسیله JavaFX: چالش ها و راه حل ها

درس 31

32

کار با ورودی های تماسی چندگانه در JavaFX

درس 32

33

عملیات جدید کار با تصاویر در JavaFX

درس 33

34

آسان شدن عملیات سه بعدی به وسیله JavaFX

درس 34

35

الگوهای طراحی رابط کاربری معاصر در JavaFX 2.2

درس 35

36

انتقال عظیم GUI در JavaFX

درس 36

37

اسکالا، JavaFX، Java EE 7 و تجمیع Enterprise

درس 37

38

نوشتن کنترل های رابط کاربری JavaFX شخصی

درس 38

39

ایجاد رضایت مشتری: JavaFX و پلتفرم NetBeans

درس 39

40

ساخت اپلیکیشن با Griffon

درس 40

41

ساخت یک تجربه کاربری جادویی

درس 41

42

ساختن رابط های کاربری پر کاربرد توسط JavaFX

درس 42

43

JavaFX برای توسعه دهندگان اپلیکیشن های کسب و کار

درس 43

44

کدنویسی BOF آنلاین: نوشتن یک بازی با JavaFX

درس 44

45

JavaFX 2: یک راهنما برای توسعه دهندگان جاوا

درس 45

46

Grezi و GroovyFX

درس 46

47

Angry Duke: بازی های فیزیکی در JavaFX

درس 47

48

اضافه کردن JavaFX به اپلیکیشن GUI شما

درس 48

زمان تخمینی لازم برای این دوره: 25 الی 30 ساعت













دوره مقدماتی نرم افزار متلب و سیمولینک

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای در ارتباط با متلب و سیمولینک

درس 1

2

ساختمان داده ها در متلب

درس 2

3

ساختارهای کنترل در متلب

درس 3

4

توابع در متلب

درس 4

5

گرافیک و رسم نمودار در متلب

درس 5

6

کار کردن با فایل ها در متلب

درس 6

7

حل معادلات جبری در متلب

درس 7

8

اعداد تصادفی و تحلیل های آماری در متلب

درس 8

9

انتگرال گیری و مشتق گیری عددی در متلب

درس 9

10

جبر خطی در متلب

درس 10

11

درون یابی، برون یابی و تقریب توابع در متلب

درس 11

12

حل معادلات دیفرانسیل عادی (ODE) در متلب

درس 12

13

بلاک های موجود در سیمولینک

درس 13

14

سیگنال ها در سیمولینک

درس 14

15

زیر سیستم ها در سیمولینک

درس 15

16

حل معادلات ریاضی توسط سیمولینک

درس 16

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 10 الی 12 ساعت







دوره پیشرفته نرم افزار متلب و سیمولینک

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

حل معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزئی (PDE) در متلب

درس 1

2

مدیریت خطا و استئناء در متلب

درس 2

3

تعریف پیشرفته توابع در متلب

درس 3

4

برنامه نویسی شیء گرا در متلب

درس 4

5

تایمرها و کاربردهای آن ها در متلب

درس 5

6

مقدمه ای بر طراحی رابط کاربری گرافیکی (GUI) در متلب

درس 6

7

طراحی GUI با استفاده از محیط "GUIDE" در متلب

درس 7

8

طراحی پیشرفته GUI با استفاده از کدنویسی در سیستم HG1

درس 8

9

طراحی GUI با استفاده از محیط "App Designer" در متلب

درس 9

10

تحلیل های فضای حالت در سیمولینک

درس 10

11

مدل سازی سیستم های پیوسته، گسسته و هیبرید در سیمولینک

درس 11

12

کتابخانه "User-defined Functions" در سیمولینک

درس 12

13

ارتباط بین متلب و سیمولینک

درس 13

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 14 الی 16 ساعت













دوره کامل HTML

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای درباره HTML

درس 1

2

تگ های مربوط به متن

درس 2

3

ایجاد لینک

درس 3

4

تگ های تصویر

درس 4

5

مقدمه ای بر CSS

درس 5

6

تگ های لیست

درس 6

7

تگ های جدول

درس 7

8

تگ دیو (div)

درس 8

9

تگ های فرم

درس 9

10

تگ های مدیا

درس 10

11

تگ های داخل head و مفهوم DOCTYPE

درس 11

12

مقدمه ای درباره رنگ ها

درس 12

13

معرفی تگ های جدید در HTML5

درس 13

14

کار کردن با رویدادهای جدید

درس 14

15

قابلیت های کنترل های جدید

درس 15

16

ویژگی های جدید تگ فرم

درس 16

17

کار با فایل های چند رسانه ای

درس 17

18

درگ و دراپ در HTML5

درس 18

19

کار کردن با شیء Canvas

درس 19

20

کار کردن با شیء SVG

درس 20

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 4 الی 5 ساعت







دوره کامل CSS

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای درباره CSS

درس 1

2

استایل دهی به المان ها

درس 2

3

مفهوم باکس در CSS

درس 3

4

ویژگی های پیشرفته CSS (1)

درس 4

5

ویژگی های پیشرفته CSS (2)

درس 5

6

انحنا گوشه ها در CSS3

درس 6

7

درج تصویر در حاشیه ها در CSS3

درس 7

8

درج سایه برای المان ها در CSS3

درس 8

9

هم تراز کردن متون در CSS3

درس 9

10

مدیریت نمایش محتوای متنی در کادر در CSS3

درس 10

11

درج سایه برای متون در CSS3

درس 11

12

چند ستونه کردن متون در CSS3

درس 12

13

کار با فونت ها در CSS3

درس 13

14

مدیریت نمایش پس زمینه در CSS3

درس 14

15

Transform های دو بعدی در CSS3

درس 15

16

Transform های سه بعدی در CSS3

درس 16

17

کار با انیمیشن ها در CSS3

درس 17

18

مدیریت رابط کاربری در CSS3

درس 18

19

کار با Gradients در CSS3

درس 19

20

کار با Flexbox در CSS3

درس 20

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 4 الی 5 ساعت







دوره کامل بوت استرپ

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای درباره بوت استرپ

درس 1

2

کار با شبکه Grid در بوت استرپ

درس 2

3

کار با Flex Box در بوت استرپ

درس 3

4

کار با Typography در بوت استرپ

درس 4

5

کار با رنگ ها در بوت استرپ

درس 5

6

کار با جدول ها در بوت استرپ

درس 6

7

کار با تصاویر در بوت استرپ

درس 7

8

کار با Jumbotron در بوت استرپ

درس 8

9

کار با اعلان ها در بوت استرپ

درس 9

10

کار با دکمه ها در بوت استرپ

درس 10

11

کار با دکمه های گروهی در بوت استرپ

درس 11

12

کار با نشان Badge ها در بوت استرپ

درس 12

13

کار با نوارهای پیشرفت در بوت استرپ

درس 13

14

کار با صفحه بندی در بوت استرپ

درس 14

15

کار با لیست ها در بوت استرپ

درس 15

16

کار با Card ها در بوت استرپ

درس 16

17

کار با لیست های کشویی در بوت استرپ

درس 17

18

کار با Collapse در بوت استرپ

درس 18

19

کار با منوها در بوت استرپ

درس 19

20

کار با فرم ها در بوت استرپ

درس 20

21

کار با ورودی ها در بوت استرپ

درس 21

22

کار با Carousel در بوت استرپ

درس 22

23

کار با Modal ها در بوت استرپ

درس 23

24

کار با Tooltip ها در بوت استرپ

درس 24

25

کار با Popover در بوت استرپ

درس 25

26

کار با Scrollspy در بوت استرپ

درس 26

27

کار با Toast در بوت استرپ

درس 27

28

کار با Spinner در بوت استرپ

درس 28

29

کار با کلاس های کمکی در بوت استرپ

درس 29

30

پروژه نهایی پیاده سازی قالب وبلاگ

درس 30

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 4 الی 6 ساعت







دوره مقدماتی جاوا اسکریپت

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای درباره جاوا اسکریپت

درس 1

2

معرفی انواع ساختمان داده و عملگرها در جاوا اسکریپت

درس 2

3

ساختارهای کنترلی و پنجره های Popup در جاوا اسکریپت

درس 3

4

توابع در جاوا اسکریپت

درس 4

5

حلقه ها در جاوا اسکریپت

درس 5

6

رویدادها در جاوا اسکریپت

درس 6

7

مدیریت خطا و استثنا (بلوک try-catch) در جاوا اسکریپت

درس 7

8

درخت مدل شیء گرای سند (Document Object Model) در جاوا اسکریپت

درس 8

9

تغییر درخت DOM در جاوا اسکریپت

درس 9

10

اشیاء جاوا اسکریپت: شیء رشته (String)

درس 10

11

اشیاء جاوا اسکریپت: شیء Date یا تاریخ

درس 11

12

اشیاء جاوا اسکریپت: شیء آرایه (Array)

درس 12

13

اشیاء جاوا اسکریپت: کلاس Math (کار با ریاضیات)

درس 13

14

اشیاء جاوا اسکریپت: کلاس RegExp یا Regular Expression (عبارات منظم یا باقاعده)

درس 14

15

اشیاء جاوا اسکریپت: شیء Window

درس 15

16

تمرین اول: آرایه ها و حلقه ها

درس 16

17

تمرین دوم: توابع (شامل توابع بازگشتی)

درس 17

18

تمرین سوم: DOM

درس 18

19

تمرین چهارم: DOM و SlideShow

درس 19

20

تمرین پنجم: DropDown Lists

درس 20

21

تمرین ششم: DOM و عکس های popup

درس 21

22

تمرین هفتم: DOM و تغییر منوی کلیک راست در صفحه وب

درس 22

23

تمرین هشتم: DOM و عکس های popup با حالت mask کردن صفحه

درس 23

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 5 الی 7 ساعت







دوره مقدماتی جی کوئری (JQuery)

درس

موضوع درس

فایل Pdf

1

مقدمه ای درباره جی کوئری

درس 1

2

افکت ها در جی کوئری

درس 2

3

کار با HTML در جی کوئری

درس 3

4

کار با Traversing در جی کوئری

درس 4

5

کار با AJAX در جی کوئری

درس 5

6

پلاگین در جی کوئری

درس 6

7

مقدمه ای درباره جی کوئری یو آی (JQuery UI)

درس 7

8

قالب بندی المان ها در JQuery UI

درس 8

9

مدیریت رویدادهای تعاملی در JQuery UI

درس 9

10

کار با ابزارک های jQuery UI

درس 10

11

افکت های jQuery UI

درس 11

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 5 الی 7 ساعت







دوره کامل PHP (JQuery)

موضوع

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای درباره PHP

درس 1

2

ساختمان داده ها در PHP

درس 2

3

ساختارهای کنترل در PHP

درس 3

4

توابع سفارشی در PHP

درس 4

5

توابع موجود در زبان PHP

درس 5

6

نحوه به کارگیری اطلاعات فرم در PHP

درس 6

7

نحوه به کارگیری پایگاه های داده در PHP

درس 7

8

امنیت در PHP

درس 8

9

PHP و طراحی وب

درس 9

10

مقدمه ای درباره برنامه نویسی شیء گرا توسط PHP

درس 10

11

کار با فایل ها در PHP

درس 11

12

CMS: پروژه سیستم بلاگ (فرانت اند و اولین قدم ها)

درس 12

13

CMS: کتگوری ها و ...

درس 13

14

CMS: پست ها

درس 14

15

CMS: کامنت ها

درس 15

16

CMS: کاربران

درس 16

17

CMS: لاگین

درس 17

18

CMS: پروفایل

درس 18

19

CMS: داشبورد

درس 19

20

اصلاح CMS ما

درس 20

21

CMS: ویژگی های دیگر

درس 21

22

CMS: ویژگی های دیگر (ثبت نام کاربران)

درس 22

23

CMS: ویژگی های دیگر (پست های مرتبط با نویسنده)

درس 23

24

صفحه بندی

درس 24

25

CMS: ویژگی های دیگر (کاربران آنلاین)

درس 25

26

CMS: ویژگی های دیگر (انکریپت ساده پسورد و سیستم لاگین)

درس 26

27

CMS: ویژگی های دیگر (سیستم کامنت اصلاح شده به همراه شمارش و نمایش)

درس 27

28

CMS: ویژگی های دیگر (پست برای کاربر اختصاصی در پنل ادمین)

درس 28

29

CMS: امنیت بیشتر

درس 29

30

انتشار پروژه بر روی اینترنت

درس 30

31

ارسال ایمیل ها

درس 31

32

مودال بوت استرپ: ویژگی تائید دیلیت

درس 32

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 15 الی 20 ساعت







دوره مقدماتی MySQL

درس

موضوع درس

فایل pdf

1

مقدمه ای درباره پایگاه های داده

درس 1

2

مقدمه ای درباره MySQL

درس 2

3

کار با Database و Table

درس 3

4

ذخیره و مدیریت داده ها

درس 4

5

عملگرها و متغیرها در MySQL

درس 5

6

مدیریت داده های جداول

درس 6

7

کار با توابع SQL در MySQL

درس 7

8

کار با Indexها در MySQL

درس 8

9

طراحی یک پایگاه داده (پروژه)

درس 9

10

کار با Join در MySQL

درس 10

11

کار با Stored Procedure در MySQL

درس 11

12

کار با Triggerها در MySQL

درس 12

13

کار با Viewها در MySQL

درس 13

14

کار با Transactionها در MySQL

درس 14

15

کار با نرم افزار MySQL Workbench

درس 15

16

مدیریت کاربران در MySQL

درس 16

17

کار با پایگاه داده MySQL در زبان PHP

درس 17

زمان تخمینی مورد نیاز برای این دوره: 8 الی 10 ساعت














توجه:
هزینه هر جلسه آموزش (معادل 1.5 ساعت) برای هر یک از دوره های بالا، برای 1 نفر معادل 150 هزار تومان و برای 2 نفر هر نفر 120 هزار تومان و برای 3 نفر هر نفر 100 هزار تومان می باشد.
تمامی فایل ها و کدهای مرتبط با این درس ها اعم از مثال ها، تمرین های خانه، کوئیزها و ... و همچنین فایل pdf کامل تدریس دوره در اختیار دانشجویانی که در دوره ها ثبت نام نمایند، قرار خواهد گرفت.











تگ ها